Monday, December 21, 2009

abg merah yang penipu


sebelum ni aku pernah post pilihan samaada abg merah, biru dan kuning..haiya..akhirnya aku pilih biru dan menjadi kekasih setianya...

dan abg merah bley boleh aku jadikan anak tiri seperti mana dia anak tirikan aku lepas aku hilang kepercayaan padanya..hehehee

aku da selamat tuko post paid ke prepaid balik...hilang sudah semua kekusutan fikiran aku n rasa x puas hati pasal bil aku selama..tp mgu lps bley lg smpai bil maxis aku..x abis2 lg..seingat aku sbelum aku bayar bil aku ri 2..berkali2 aku tanye ade baki lg ke...nk kna bayar lg ke...kosong da ke akaun sya...hapada..cakap x serupa bikin...sampai gak bil aku sedang aku sudah menggunakan prepaid...klu da jenis cekik duit org cekik gak smpai abis,..abg merah-abg merah..sudah2 la tu..bawak2 la bertaubat..jgn la cd pisau cukur tahap licin..kasihanilah aku...itu x masuk crita kawan aku y ada masalah ngan broadband..smpai mcm tiap2 bulan da p rumah abg merah di KLCC tu..haiya....abg merah mmg da ada musuh baru--saya..

bye bye abg merah

*cuba korang googling cari m***s penipu....jgn terkejut sbb rupanya bukan aku sorang je marah ngan abg merah

1 comment:

Unknown said...

post paid mmg mcm tu..
bek gune prepaid, faedah bnyk...
ade je reward yg dpt..
tak mcm post paid...

Click Me

Related Posts with Thumbnails