Wednesday, February 3, 2010

9/10 iris


IRIS...mula aku igt tajuk dia ni nme pompuan ke...da smpai tengah crita pun x tau iris tu ape...haiya...n akhirnya terbongkarla rahsia yang IRIS tu stu organisasi yang memanipulasikan hubungan korea utara (KU) n korea selatan (KS)..dengan menggunakan kuasa dalam agensi yang ada di KS n KU...errr..sounds heavy to me...x sangka aku dpt habiskan crita berat ni..terpengaruh dengan adegan mahal (letup kapal terbang, kereta mewah, tembak menembak, shooting di jepun-hunggary-korea) wt aku rase ia -must-watch-drama-this year..mana x nya..seriuously wt aku tertanya2 brapa la agaknya bajet crita ni..haiya..n satu lg membuatkan aku rase bl la crita malaysia nk jd cte berat camni...

akhir jln crita ni yang agak tergantung mmg membuat kan aku nk kepak2 kn cd tu..tp yang pastinya akan ada IRIS 2 (dikhabarkan di internet) yang mana watak utama Byun Jun tidak akan memegang lg awatk tersebut atas halangan komitmen...n dikhabarkan yang bakal mengganti adalah kwong sang woo...mmg terbaik la klu KSW yang ganti...hehehe

yang menarik perhatian aku adalah kebrutalan pembunuh upahan..atau lebih tepat ke'cool'lan assassin ni..dgn rambut curly-hahahaha-n kadang ikat tocang-n kadang2 disikat kemas---perghhh buat aku rase dia ni mmg kool habis sebagai watak pembunuh...spe kata pembunuh muka horror je..hahaha..dengan mata yang dihilite utk jd lebih 'jahat'..pemilihan T.O.P mmg tepat la aku rasa...tp syg wataknya mati n paling sadis dgn sangat2 la senang...agak spoil disitu...tp crita-apa2 pun leh jd...mungkin T.O.P masih hidup n dia yang tembak Byun Jun..who knows



kt tgu la IRIS 2..klu ada la

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails