Monday, January 18, 2010

fashionista



hmmm...sbb aku msih dilanda mimpi2 mlm n dilanda demam you're beautiful..kt sini aku nk gtau betapa aku sangat kagum ngan kebrutalan fesyen lam cte tu..seperti sbelum ni sape la aku utk bercakap pasal fesyen...tp walaupun kadang fesyen2 lam ni buat aku rase 'apa baju yang dia ni pkai-mcm x sempat jahit..ada kain lebih2..tp..still nmpak sangat2 la style...

pepepn ape paling aku nk hilite kt sini adalah style rambut lam cte ni..perghhhh..terutamanya jeremy n tae kyung...sangat2 la urmmmm-style (ye ke) x leh cari perkataan yang sesuai..




rambut tae kyung-secara asasnya nk nmpak' dia ade sifat2 ditaktor tu..rambut yang bagi amaran-i'm-not-a-nice-guy..hahaha

rambut jeremy-ofkos nk nampakkan-hey-i'm-the-nice-fun-cute-jeremy


No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails