Tuesday, November 24, 2009

7/10 My Fair Lady


da lama aku review apa2 cite korea yang aku beli..mungkin sbb penyakit malas ataupun x de yang bagus untuk aku tulis...kali ini khas untuk Yoon Eun Hye (YEH)..mmg da stat jatuh cinta dr crita dia yang sbelum ni Coffee Prince (strongly recommended 4 beginners)...da kuar ngan crita x brapa nk baru My Fair Lady..kali ini membawa watak seakan2 Gong Jun Pyo (BBF) versi perempuan..x perlu disangkal mmg dia leh bwk watak tu..tp sejujurnya aku lebih gemar dengan wataknya lebih happy go lucky dan lebih x 'terkawal' dalam CP.

kang hye na (YEH) hidup seperti putri dan tak pernah menerima perkataan 'tidak' dalam hidupnya. dia ni macam lebih kurang durian la-mana yang x suka dia lenyek je..akhirnya berjumpa dengan 'lawan'nya iaitu butlernya sendiri yang diupah oleh atuknya untuk ubah perangainya..n as usual la--cite korea...dia jatuh cinta ngan laki len pastu lama2 br prasan sebenarnya cinta dia tu butler dia tuh jer...n the story goes...hahahaha...paling menarik perhatian aku pakaian n rambut kang hye na---ughhhh...sangat mengarut mungkin...tp sbb org cantek kan pakai...kalau org bese pakai mesti cam nmpak penjenayah fesyen-hohoho..klu aku pakai cam beli kt kedai RM2 jela..hahaha

sbenarnya heronya a bit too old 4 YEH n kurang hensem n aku sedikit hilang semangat di awal cite...tapi akhirnyaaaaa--lelaki cam makin ok-hahahaha..ada sebab dia jadi pelakon-hahaha


No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails